Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 1.4.2018 alkaen

Ehtoja on päivitetty viimeksi 12.10.2022 (Lisätty Klarna maksutapa)

Verkkokauppa

Kuulas hyvinvointi Oy (y-tunnus 3156814-1) myy markkinointinimellä Hoitola Kuulas & Kuulas Sport tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä ilman asiakkaan suostumusta muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout Finland Oy (y-tunnus 2196606-6) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Checkout Finland Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi.

Korttimaksut
Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Tarjoamme osamaksuvaihtoehdoksi Klarnan, jonka eri maksuvaihtoehdot löydät täältä https://www.klarna.com/fi/ehdot/ 

Edellä mainittujen lisäksi maksuja välittävät kansainväliset Stripe ja PayPal palvelut. 

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Puhelinnumeroa tarvitsemme Postia tai vastaavaa kuljetusyhtiötä varten, jotka ilmoitavat paketin saapumisesta tekstiviestillä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Kuulaan verkkokauppatoimitukset ovat ilmaisia ellei toisin ilmoiteta.

Mikäli asiakas ei nouda hänelle lähetettyä tuotetta, palautuu se takaisin toimittajalle. Mikäli asiakas haluaa, lähettää Toimittaja paketin uudelleen asiakkaalle lähimpään noutopisteeseen 15 euron hinnalla. Mikäli asiakas kuitenkin peruu tässä vaiheessa tilauksen on Toimittaja oikeutettu pidättämään hinnasta verkkokaupan maksuliikenteestä aiheutuneet kulut eli 3,5% sekä jo toteutuneet kuljetusmaksut. Palautuneen paketin tiedusteleminen on asiakkaan vastuulla ja yli 6 kuukautta noutamattomana olleet tuotteet palautuvat toimittajan omistukseen.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-4 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Kosmetikkatuotteiden ja ravintolisien palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen palauttaminen tapahtuu omalla kustannuksellasi ellei toisin ole sovittu. Palautetuista tuotteista vähennämme kuljetuskuluista aiheutuneet kustannukset.

Palautusvälineiden kuten Recovery Bootsien ja Boosterin osalta voit testata tuotteita ja mikäli et ole tyytyväinen voit palauttaa tuotten ilman erillisiä selityksiä. Pidäthän huolen, että palautat tuotteet alkuperäisissä pakkauksissa.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi. Kun olemme vastaanottaneet tuotteen palautamme maksun välittömästi verkkokaupassa käyttämällesi maksuvälineelle ellei toisin sovita. Mikäli tulet katumapäälle ennen kuin tuote on lähetetty sinulle, niin ilmoitus meille riittä ja palautamme välittömästi rahasi.

Pidämme oikeuden vähentää palautettavasta summasta maksuvälityksestä aiheutuneet kulut (3,5 %) mikäli asiakas esimerkiksi tilaa ja peruuttaa ostoksensa toistuvasti.

Palautusosoite:
Hoitola Kuulas
Cygnaeuksenkatu 10 C 34
00100 Helsinki

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.